كفسابي ماندگار تهران كفسابي ماندگار تهران .

كفسابي ماندگار تهران

راهنماي شما براي طراحي به سبك روستايي

به نقل قول از شركت كفسابي فعال در زمينه كفسابي http://www.kafcabi.ir اين كه آيا شما در حال به اشتراك گذاشتن ايده هاي خود با يك طراح هستيد يا خودتان مبلمان خريداري مي كنيد ، داشتن درك كاملي از سبك مورد علاقه خود مي تواند كمك بزرگي باشد. اگر عاشق زيبايي و ناهموارهاي مواد طبيعي - مانند تيرهاي چوب خشن و سنگ تراشيده - و فضاهاي راحت كه به فضاي عالي اشاره دارد ، سبك روستايي ممكن است درست در دكوراسيون شما باشد. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين سبك محبوب ، از جمله عناصر اصلي ، پالت هاي رنگي ، مبلمان و لوازم جانبي ، است.

سبك روستايي چيست؟

سبك روستايي از صميم قلب پذيراي زيبايي طبيعي فضاي بيرون از منزل است. مواد تا حد ممكن خام و غيرقابل نفوذ با تيرهاي چوب ، آجر و سنگ استفاده ميشود . مبلمان بزرگ و راحت و منسوجات گرم و دنج با الهام از جنگل ها ، دشت ها ، رودخانه ها و درياچه ها ،در حالي كه سبك روستايي از گذشته الهام گرفته است ، تعبير امروز بسته به حساسيت طراحي شخصي شما مي تواند به مبلمان مدرن تر  تكيه كنيد.

سبك روستايي:

سبك روستايي از مواد طبيعي  خام و آلي هستند. به چوب هاي زنده ، پرتوهاي سنگين ، چرم ، سنگ ، آجر ، مس ، سنگ صابون و تخته سنگ استفاده ميشود. در فضاهاي روستايي ، چوب يك ماده اصلي است و نه فرآورده ديگر

عنصر اصلي:

رنگهاي طبيعي خانه هاي روستايي به سمت رنگهايي كه مستقيماً از طبيعت كشيده مي شوند تمايل دارند - به رنگ قرمز زنگ زده يك برگ پاييز افتاده فكر كنيد ، نه براق قرمز موتور آتش. رنگ هايي از مواد طبيعي مانند سنگ و چوب گرم را با رنگ و لهجه در سايه هاي مشابه براي ظاهري غني و دنج ببخشيد.

طراحي داخلي خانه به سبك روستايي

استفاده از مبلمان بزرگ و به رنگ طبيعت، در يك فضاي روستايي خوب به چشم ميخورد . به دنبال ميزهاي قهوه اي چوبي جامد و صندلي  هاي چرمي باشيد. جامدات بخش عمده اي از اثاثه يا لوازم داخلي را تشكيل مي دهند ، و بافت نقش بزرگي را نسبت به الگوي بازي مي كند - به چرم ، مخملي نرم ، پارچه هاي كتان يا با جزييات كلاسيك فكر كنيد و از ان ها در دكوراسيون خانه استفاده كنيد .
ويژگي هاي آشپزخانه هاي روستايي:

آجر و سنگ. مواد طبيعي يك ضروري است . تخته سنگ ،  ، آجر ، روكش سنگ و يا حتي اجاق آجري يا شومينه آشپزخانه را در نظر بگيريد. چوب طبيعي پرتوهاي چوب ، كفپوش چوبي ، كابينت  چوبي ، ميز مزرعه ،  باعث ايجاد  فضاي گرمي در يك آشپزخانه روستايي مي شوند. روشنايي نرم. البته شما به سطح كار روشن  نياز داريد. اما در يك آشپزخانه روستايي ، همچنين زيباست كه اين گزينه را داشته باشيد كه كمي تيره و كمرنگ شود و درخشش گرم بخورد. . به دنبال كابينت در برنجهاي عتيقه ، مس چكش يا برنز روغن زده شده باشيد. يا از چيزهاي عجيب و غريب تر مانند سخت افزارهاي پيچشي يا سنگي استفاده كنيد.

شركت كفسابي كفسابي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۶:۳۱ توسط:ويدا علي پور موضوع: نظرات (0)

كفسابي و 4 نكته براي زيبا سازي اتاق ها و خانه

به نقل قول از شركت كفسابي http://www.kafcabi.ir  بسياري از مالكان خانه اين روزها عملكرد اتاق هاي  نشيمن و اتاق هاي خانوادگي را تركيب مي كنند. اين امر باعث ايجاد تعادل فكري بين سبك ها  مي شود ، جايي كه عناصري از قبيل صندلي راحت ، نور  خوب و دسترسي به كتاب ، بازي و تلويزيون همه با هم هماهنگ عمل مي كنند، لايه هاي بافت ، رنگ شاد و مبلمان  چهار ايده اصلي است كه مطرح مي شود.

1- مكان هايي براي مكالمه ،خواندن  قرار دهيد
 دكوراسيون خود را براي تشويق گفتگو ، خواندن و تفكر تغير دهيد در اتاق نشيمن خود و در كل طبقه اول ،  كتابهايي را  انتخاب كنيد، فضاهاي آرام كه در آنها نمايش و خواندن كتاب است. ، ديواري از قفسه هاي كتاب به سبك صنعتي ، تمام كتاب هاي مورد علاقه خود را  نگه مي دارد ، در حالي كه دو مبل تطبيق ، فضاي زوج را براي كشش و خواندن كنار هم فراهم مي كند.

2- استفاده از طرح هاي هوشمندانه و شيك
اسفاده هز طرح هاي هوشمند  و شيك در خانه  ساخته شده ، يك بخش دلپذير  در اين فضا قرار داده است و به آن جلوه خاصي مي دهد.لوازم خانگي شيك و هوشمند  باعث صرفه جويي در مصرف انرژي وزيبايي خانه ميشود

3- استفاده از رنگ هاي شاد
استفاده تز رنگ هاي شاد در خانه باعث زيبايي منحصر به فرد باعث شادي و ارامش بخش بودن نيز ميشود.واگر رنگ ان را با لوازم خانه ست كنيم يك هماهنگي خوب به وجود مي ايد.

4- نورپردازي مناسب
براي نورپردازي مناسب  استفاده از نور طبيعي  بسيار زيبا است و نيز باعث صرفه جويي در مصرف نيز ميشود

شركت كفسابي كفسابي


برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۴:۴۹ توسط:ويدا علي پور موضوع: نظرات (0)

راهنمايي براي انجام كفسابي - تكيه بر تجربه

اقدامات كاهش مناسب در سطح ملي (كفسابي) فرصتي ارزشمند براي كشورهاي در حال توسعه است تا به اولويت ها و نيازهاي توسعه پايدار خود وفادار باشند و همزمان همزمان براي پرداختن به انتشار گازهاي گلخانه اي () تلاش كنند.

پيشنهاد كفسابي ماندگار

كفسابي يا سنگ سابي در سال 2019

در حال حاضر بسياري از كشورها براي استفاده از كفسابي به عنوان ابزاري براي كمك به برنامه جهاني كاهش جهاني و به عنوان ابزاري براي افزايش حمايت مالي ملي و بين المللي براي اقدامات مؤثر و تحول آميز اقليمي ، در حال استفاده هستند. انتشار جديدي كه به تازگي راه اندازي شده است مي خواهد به ادبيات به سرعت در حال رشد در مورد اين موضوع در حال ظهور اضافه كند ، و از طريق يك رويكرد واقعاً هماهنگ انجام مي دهد.

 

اگرچه به طور گسترده اي تعريف شده است ، بسياري از كشورهاي در حال توسعه در حال حاضر يك پايگاه تجربه ايجاد مي كنند. در همين چارچوب برنامه توسعه ملل متحد () كمبود ظرفيت انتشار () (با تأمين بودجه كميسيون اروپا و دولت هاي آلمان و استراليا) با همكاري برنامه محيط زيست سازمان ملل متحد () پشتيباني مي شود. و دبيرخانه چارچوب كنوانسيون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغييرات آب و هوا () ، انتشار جديد راهنمايي براي انجام كفسابي: را به منظور دستگيري و تقطير اين دروس مهم و به موقع آموخته ، راه اندازي كردند.

راهنمايي براي انجام كفسابي از دانش دانش جمع آوري شده از طريق همكاري گسترده استفاده مي كند تا خوانندگان يك نماي كلي از منظره كفسابي را ارائه دهد و توصيه هاي عملي ناشي از تجربه دست اول را از سراسر جهان ارائه مي دهد.

راهنمايي هايي كه براي اولين بار در نوزدهمين كنفرانس طرفين (19) به در ورشو آغاز شده است ، سعي در توصيف يك مسير خطي براي توسعه كفسابي ندارد. در عوض ، بر ماهيت تكراري اين تحول تأكيد دارد ، فرايندي كه شامل يادگيري از تجربه گذشته است ، طيف گسترده اي از ذينفعان را در بر مي گيرد ، از دروس آموخته شده سرمايه گذاري مي كند ، چارچوب هاي سياسي را ايجاد يا تطبيق مي دهد و شامل ابزارهاي لازم براي ايجاد نهادي ، مالي و مؤلفه هاي نظارت كه شامل يك كفسابي جامد است.

راهنمايي براي انجام كفسابي شامل يافته هاي مربوط به كارهاي مربوطه است كه در بسياري از كشورها در حال انجام اقدامات كاهش دهنده هستند و تأكيد مي كند:

نحوه ساختن بودجه كفسابي؛

نحوه اولويت بندي و توسعه كفسابيs؛ و

چگونگي ايجاد چارچوبهاي حمايتي مالي و اندازه گيري ، گزارش و تأييد (MRV) و همچنين مؤسساتي براي تسهيل توسعه و اجراي كفسابي.

در راستاي فرآيند تركيب مشاركتي و چشم انداز مداوم در حال كاهش اقدامات خلاقانه نوآورانه ، راهنمايي براي انجام كفسابي در نظر گرفته شده است كه به عنوان يك سند زنده "- كه بطور منظم از طريق بازخورد كاربر به روز مي شود و گسترش مي يابد - باقي بماند.

 

كفسابي ماندگار فعالترين مركز خدمات كفسابي و سنگ سابي در تهران

تگ هاي مطلب: كفسابي,, سنگسابي, كف سابي, سنگ سابي

كفسابي در پرشين بلاگ | كفسابي در پارسي بلاگ | كفسابي در مونوبلاگ | كفسابي در بلاگفا | كفسابي در آرام بلاگ | كفسابي در بلاگ تز | | | | |




برچسب: كفسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۲:۴۵ توسط:ويدا علي پور موضوع: نظرات (0)

كفسابي در تهران

شرح كفسابي با سنگسابي
 
 
 كفسابي حرفه اي  سنگسابي شود   مي تواند يك پروژه دشوار و وقت گير باشد و چالش ها تا زماني كه پروژه در حال انجام است پنهان شود. بسته به ساخت و ساز،  كفسابي حرفه اي ممكن است به سيمان لاغر، كف پوش تخته سه لا و يا كاسه اي يا حتي به كف قبلي نصب شده متصل شود. هر چه در پايين قرار دارد، از بين بردن يك كف كاشي، زمان، تلاش و مراقبت از سطح زمين را آماده مي كند تا هر آنچه كه در آينده مي آيد، برسد.

 

كفسابي   كف سابي

اتاق را خالي كنيد و هر گونه لوازم جانبي را كه ممكن است روند  كفسابي  كوره را مختل كند  كفسابي  كنيد. قبل از برداشتن يك سينك يا توالت، آب را خاموش كنيد. در صورت از بين بردن توالت، تخليه مخزن، پيچ و مهره را برداريد و موشك را براي شكستن مهر و موم شكستن دهيد.

تعيين يا ايجاد يك نقطه شروع

اگر  كفسابي حرفه اي ديوار به ديوار باشد، ممكن است لازم باشد از يك چكش و چكش استفاده كنيد تا يك  كفسابي حرفه اي را براي ايجاد يك نقطه شروع براي كاشتن  كفسابي حرفه اي بسازيد.  كفسابي حرفه اي ممكن است با استفاده از چسب يا ملات متصل شود و ممكن است به راحتي برداشته شود و يا نياز به تلاش بسيار بزرگي باشد، بسته به نحوه نصب آن و نوع كف پوش استفاده شده. براي  كفسابي   كفسابي حرفه اي ها، مي توان از چكش، چاقو، نوار چاقو يا قطره چكان استفاده كرد.

 

كفسابي كاشي

از نقطه شروع، به ادامه  كفسابي حرفه اي كردن  كفسابي حرفه اي ادامه دهيد.  كفسابي حرفه اي هاي سپرده در يك سطل زباله يا سطل بزرگ به عنوان آنها  كفسابي  براي به حداقل رساندن كلفت. به ياد داشته باشيد كه  كفسابي حرفه اي مي تواند سنگين باشد و ظرفيت دفع بيش از حد مواد زائد را دشوار خواهد كرد.


زير پوشش دسترسي

در بعضي موارد،  كفسابي حرفه اي كاري ممكن است مستقيما به يك طبقه بتني يا كف زيرين متصل شده باشد، اما كف پوش تخته سه لا يا  سنگسابي شود   معمولي است. يك زيرپوشه نامناسب يا آسيب ديده بايد برداشته شود، اما ممكن است بعضي از آنها براي استفاده دوباره استفاده شوند. در صورت لزوم به طبقه زير دسترسي داشته باشيد و در صورت لزوم زير طبقه قرار دهيد.


 كفسابي  هاي باز

اگر يك پوشش زيرين برداشته شود، ممكن است در ناخنهاي معلق به پشت يك سطح صاف برسد يا پوند شود.


بازرسي كف

هنگامي كه كف  كفسابي حرفه اي قديمي برداشته شده است، زير زمين را براي آسيب ديدگي بررسي كنيد تا نياز به تعمير آن قبل از  كف سابي  جديد باشد. پچ يا جايگزين هر چوب فاسد شده يا ديود در كف بتن. قبل از  كف سابي  جديد  سنگسابي شود   بايد صاف و بدون صدمه باشد.


برچسب: كفسابي با سنگسابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۲:۴۶ توسط:ويدا علي پور موضوع: نظرات (0)